lørdag den 9. marts 2013

Udfordringsopgave.





Jeg har læst og kigget i flere bøger og tænker at nu er jeg klar til at begynde at væve.
Her er min væv gjort klar til kamp.
Det er svært at holde samme afstand på trendingen (snoren) på rammen.
Det er lidt svært at se, men der ligger en tegning under som jeg vil forsøge at gå efter.

Jeg fik en masse dejlige rester af hørtråd med hjem over fra Mette.
Det er jo en hel udfording i sig selv at vælge i mellem alle de herlige farver.

Er kommet godt i gang - er vældig overrasket over, hvor meget planlægning der er i hvilken vej og
 med hvilke tråd der skal arbejdes med.
 
Jeg er lige så bidt som jeg havde forstillet mig - må virklig overveje hvornår der er tid til at væve. Har været inde på Kængerup Hørmusums hjemmeside for at undersøge hvornår det har åbnet - men desværre ikke før til Maj.

Til næste mini gorbelin skal jeg helt sikkeret have mere styr på hvordan jeg kan holde samme afstand på trendtrådene.

Ja, manden må nok begynde at gøre sig klar til kamp om hans tiltænke værksted i vores " nye hus" - nå, men øvelse gør mester og jeg øver mig gerne i de små størelser lidt endnu. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar